събота, 10 март 2012 г.

Рециклирай!

  Рециклирането е тема, която много ме вълнува.Обичам да събирам разни неща, които все си мисля,че ще влязат в употреба.Събирам всякакви,кутийки ,хартийки,панделки и украски най-вече от букети с цветя,а другата ми страст е да събирам, така наречените "кошнички'' от сватбите,от които след това исползвам  това -онова.Затова реших, че е дошъл момента да извадя"боклучетата" от голямата кутия и да направя картичка за предизвикателството на Каричкофуриите
Ето я и нея
За основа на картичката съм използвала картона от кутия на "Nestle fitness"(шаренат страна е отдолу) Картон ,от същата кутия съм използвала за направата на розетката.Панделката е от цветята ми за 8-март.Канелените пръчки са остатък от моята сватба,а цветето и зеленията са от "подаръците за гостите" от друга сватба. Фонът на картичката е от накъсани бележки от ПЛАТЕНИ сметки :-)
които цинно събирам в портфейла си :-)

Включвам кртичкат си в преидзвикателството на картичкофуриите http://cardsaddicted.blogspot.com/2012/03/106-recycling.html

1 коментар: