сряда, 23 май 2012 г.

и 1..и 2..и 3..

...и 1, и 2,и 3........и 12...Кога минаха 12 години откакто беше моя бал ,просто незнам. Балът! Толкова дългоочакван момент,емоции ,приготовления трепети..:-)Колко хубави моменти нахлуват в главата ми като чувам виковете на абитуриентите.Усмихвам се.
Знаете ли, получих поръчка за направата на картичка за абитуриент, момче  от трети човек.т.е никой нищо не ми каза,каква да е картичката ,каквохаресва момчето,нищо. И докато се чудех какво да бъде, минаха поредните абитуриенти,но не в последен модел кола ,а ретро такава .Тъй като наскоро купих подобен печат и  още не съм му се нарадвала,реших ,че мога  да го иползвам именно тук.
Исках картичката да е раздвижена и затова формата е такава.Понеже нямах подходяща хартия си  направих такава със същия печат и малко червено дистрес мастило.Картичката ми е втората shaker картичка ,като пълнеж съм използвалаедни прозрачни камъчета,които да напомнят ,че пътят не е лесен  и трябва да се внимава :-)
Надявам се картичката да ви хареса.



6 коментара:

  1. Чудесно се е получила. Много оригинална форма, а дизайнерската хартия, която сама си си е страхотна. Посланието също е много актуално. Браво

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти ,дано и абитуриентът да си я хареса

    ОтговорИзтриване
  3. What a great creation! Thank you so much for sharing it with Robyn's Fetish this week! xx Lilia DT

    ОтговорИзтриване
  4. Very nice card - loveley motiv. Thanks for joining SFC.
    Big hug
    Andrea-Emmi41

    ОтговорИзтриване
  5. Много интересна форма на картичка! Символизмът за "трънливия път" ми хареса... Сега, като гледам днешните абитуриенти и си мисля, че ние бяхме по-зрели някак си... Дано да греша, но на сегашните деца всичко им се струва розово. Или дано да НЕ греша! Какво пък, трябва да сме оптимисти :)!
    Много стилна картичка! Благодаря, че се включи в моето предизвикателство!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дани,много се радвам, че картичката ми ти харесва.В нея съм вложила много символика,емоция и спомени :-).Колкото до днешните абитуриенти си мисля,че винаги е имало такива, на които им е широко около врата и такива,които с много труд постигат мечтите си.Но ти си права, нека бъдем по оптимисти !

      Изтриване