вторник, 7 август 2012 г.

Монохромно

     Здравейте, феи! Мина повече от месец след последната ми публикация, но просто бях на морето. От 2 дни съм вече в софийско равно поле и ето ,че и първата картичка след почивката вече е факт. Направих първата си монохромна картичка и да си призная не беше лесно,уж само един цвят пък нещо все ми куцаше. Картичката е в розовата гама , защото е за една малка принцеска, която става на 1 година.Искаше ми се да е нещо кокетно и много бонбонесто :-)Ето я нея
Използвала съм хартия от първото ми блокче ''Bird song"' и  едни сладурски стикери на малки госпожици. Любимият ми надпис за рожден ден и малко перлички :-) Във вътрешността на картичката се е сгушило и едно малко котенце, ей така за разкош.
Ще включа картичката тук:



3 коментара:

  1. Много сладурска картичка! Като за истинска принцеса. Благодаря, че участва в Хоби предизвикателство 19.

    ОтговорИзтриване
  2. A lovely creation hun! Thanks for playing along at PTW! xxx

    ОтговорИзтриване
  3. Наистина се е получила кокетна и бонбонеста картичка.Обожавам точки, а моя малък син се влюби в котето :)
    Благодаря ти за участието в Хоби предизвикателство 19 "Монохромна картичка" зададено от Тони! Желая ти успех!

    ОтговорИзтриване