петък, 16 ноември 2012 г.

Рали

Здравейте! Минавам скорострелно да ви представя последната си картичка, която беше от тези мнооооооооого спешните. Едва ли не от днеска за днеска :-) Обяснението беше-"Картичка за рождения ден на брат ми, която е на 24 и обича коли"-Край на цитата. Имам един печат  с ретро кола, която ми е от Jully art и много често го използвам за мъжки картички.В този случай пак прибягнах до него. Много се чудех каква да е картичката, пък и често така като ме пришпорят и щрак, вдъхновението ми изчезва.Слушах  Бг радио и в този момент прозвуча песента на Васил Найденов-"Рали", която ми подейства като инжекцион :-)Рядко ми идва вдъхновение от песен , но ето ,че и това се случи. Първо искам да ви поздравя с разкошната песен , а после ще ви покажа и картичката


Сега няколко думи за нея. Ето да я видите


Няма какво много да обяснявам  по картичката, но все пак. Размер 14/14 .Използвала съм  хартия на  Crate paper. Една от хартиите им нарязах на отделни знаменца, в духа на ралито :-).Колата, за която вече споменах и малко ключе, за да запали:-)Краищата са завършени с дистрес мастило. Надявам се да ви хареса:-)

4 коментара:

  1. Just love your masculine card. Thanks so much for joining us at Cards for Men challenge. We love seeing your creation. Good luck on the challenge.
    Hugs, Patricia

    ОтговорИзтриване
  2. Още една страхотна и много свежа картичка!:-D Много ми харесват и колата и знаменцата и песента! Благодаря ти че се включи в моето предизвикателство при картичкофурийте:-)

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотна картичка! Много, много ми харесва! Мъжките картички са ми най-трудни, а твоята е прекрасна!

    ОтговорИзтриване