неделя, 6 януари 2013 г.

Първа блого годинка

Здравейте, момичета, някак неусетно мина една година откакто създадох моето местенце в блог пространството. Спомням си с какъв трепет и неувереност направих първата си публикация и с още по- голямо вълнение чаках някой да ми остави коментар :-)))) Сега като се сетя ми става много мило и се усмихвам. Връщам лентата назад и си давам сметка колко много нови приятели намерих тук.  Гледам първите си картички и виждам , колко дълъг път съм извървяла, колко много нови техники съм научила, колко елементни съм добавила, колко по- прецизни (поне така се надявам ) са станали картичките ми. Имам любими блогове, които следя и които страшно ме вдъхновяват, ще спомена някои от тях , без да искам да обидя никого.Когато се запалих по картичкоправенето , всичко тръгна от квилинга и Greta , бях толко впечатлена от всичко което  тя прави,че навивах лентичките всеки свободен момент. Лека по лека открих другите стилове и някак квилинга остана на заден план (надявам се не за дълго ). Следващият, който  открих беше Goldie, чиито картички гледах с голям захлас, не след дълго попаднах и на останалите мои вдъхновителки-
Kalysto с нейната пъстрота  и изобилие от материали, Vili  с абсолютната си прецизност  към всеки детайл,
Диляна с пъстротата на картичките си и смелите цветови решения, Lavender dreams and butterflies( не знам името и ), която винаги ме изненадва с нещо нестандартно и още много други .Надявам се да няма обидени, но исках да ви разкажа как за тази една година се учих  от тези хора. Благодаря на всички, които споделят опит , техники и хитринки :-)
Та да си дойда на думата - на 31 януари става точно една година от първата ми публикация и искам да го отпразнувам с вас. Играта е следната и правилата са много прости:

1. Да направите картичка по ваш избор.
2. Да станете последовател на блога и да споменете в публикацията си  за моята игра, за да се включат повече хора
3. Да харесате и  споделите страницата ми във facebook-   Handmade-by-Nekezova
и не на последно място да се забавлявате.
4. Крайният срок е 31януари

5. Можете да участвате само с една картичка  Ще има 2 награди, едната за картичката , която най-много ми е харесала,а  втората ще бъде избрана на случаен принцип. Ще се радвам ако ми изпратите картичките, които победят, но това не е задължително условие.
 Това е от мен, надявам се да се включите и да ме зарадвате  с красоти:-) Наградите ще ги покажа съвсем скоро
 Поздрави от мен с пожелание за една здрава и вдъхновяваща нова година!

 Картичките си можете да добавите тук:

13 коментара:

  1. Честита Блогогодинка, Ани! Желая ти най вече здраве за теб и любимите хора, повече поводи за усмивка през Новата година вдъхновението да те следва навсякъде :), че това прекрасно местенце трябва да се пълни с още красотички! С най-голямо удоволствие ще се включа :)

    ОтговорИзтриване
  2. Ще се опитам да се включа и аз, има време засега...пожеланията по-късно:)

    ОтговорИзтриване
  3. Честита първа блого-годинка!!! Дано успея да се включа - имам огромно желание! Гуш!

    ОтговорИзтриване
  4. Честита първа блого-годинка! Нека вдъхновението винаги бъде с теб, за да твориш красоти, и нека желанието да водиш блога никога не те напуска!

    ОтговорИзтриване
  5. Честит рожден ден на блога, Анелия! Много са красиви нещата ти, продължавай да ни радваш! Пожелавам ти здраве, желание за творчество, което да не секва и да откриваш и в най-малкото нещо вдъхновение!

    ОтговорИзтриване
  6. Един Хъски поздрав от мен по случай блого-годинката ти, с пожелания за много забавни мигове с любимото хоби.

    ОтговорИзтриване
  7. Честита първа годинка, Ани! Желая ти много радости и много творческо вдъхновение! Късмет и успех във всяко едно начинание! Надявам се да успея и аз да се включа в предизвикателството, което ни отправяш.
    Стефи

    ОтговорИзтриване
  8. Честита блогогодинка и от мен!Още много блогогодинки изпълнени с много красиви проекти ти желая!

    Нямах никаква представа,че съм една от причините да се заразиш от това хоби,но съм много щастлива от този факт.С удоволствие ще направя нещо за теб!

    ОтговорИзтриване
  9. Поздрави и от мен, ще се включа до края на мес. Успех на блога ти и нестихващо вдъхновение за теб самата!
    Поздрави Пепи

    ОтговорИзтриване
  10. Честита първа блого-годинка! Пожелавам ти много вдъхновение, признание и удоволствие в творческия ти път!

    ОтговорИзтриване
  11. Честита първа блогогодинка, Ани! Пожелавам ти много здраве, успех на блога ти и много последователи! Изпитвай истинско удоволствие от това, което правиш!

    ОтговорИзтриване
  12. Честита блог-годинка, Ани! Включвам се последна, но ти желая винаги да си на върха и само най-добри неща да ти се случват. Много вдъхновение и нови идеи ти желая!

    ОтговорИзтриване
  13. Явно съм закъсняла. Жалко.
    Честита блогогодинка, Ани. Много творческо вдъхновение ти желая.
    Моята картичка, която направих с първоначалната идея да се включа при теб.
    http://ivolina-mycrafts.blogspot.com/2013/01/blog-post_31.html

    ОтговорИзтриване