петък, 10 май 2013 г.

Спомен от миналото

Спомен от миналото или третият рафт в ляво голяма кутия ;-)) Ех, Пете, Пете, пак ни предизвика точно в твой си стил.Явно покрай еуфорията но празниците и многото ядене, съм пропуснала твоето предизвикателство до вчера ;-) Много ми хареса идеята ти.
С няколко думи ще разкажа как се роди тази картичка, снощи някъде към 2 часа .
Както казах вече по празниците бяхме при нашите, както обичам да казвам "софиянци се прибират по родните места", излишно е да разказвам ,за емоциите, празника, многото усмивки и приятни моменти. Няма нищо по-хубаво от дома :-) Сега ще ви разкажа за моята  баба Анка, на която съм кръстена и  която е вече на 93 години, да ни е жива и здрава, но за съжаление последната година не е много добре, и от време на време губи разсъдъка си, което ме натъжава много всеки път щом я видя. Понякога ме познава, друг път просто ме гледа с празен поглед ;-( Тъжно е, защото си спомням колко пъргав,  жив, работлив и обичан човек беше, но времето не прощава на никой. Докато бяхме в нейната къща ми попадна нейна снимка  заедно с царското семейство, тъй като баба ми е завършила царското училище по готварство в София. Много хубава, мила и вълнуваща снимка на младата ми баба и нейната първа и единствена среща с царското семейство. На фона имаше и част от стар ретро автомобил. За съжаление не мога да ви покажа снимката , защото тя си остана в Полски Тръмбеш, но мисля, че доста добре ви я описах. Сега ще ви покажа и моята интерпретация, вдъхновена  от тази мила случка, която стана някак на един дъх. Тя е  предназначена  за  80 годишен юбилей на един джентълмен (така ми описаха човека). Ето я и нея


Картичката е в ретро стил, лека състарена и с много напукани детайли.




 Часовникът също е минат с кракъл и е сложен върху едно винтидж "кръгче", което всъщност  е някаква джаджка от един панталон ;-) и е символ на изминалото време. Забелязахте ли, мини марките? едната даже и е царска корона . Готско, нали? Малко изкуствен шев и кабзички......и готово
Надявам се,че успях да ви прехвърля в едно друго време, което носи своята красота и мистичност.
Първото място, което отива картичката е разбира се при Шми



12 коментара:

  1. Чудесна ретро картичка!Много ми харесва идеята за мини марките, много е оригинално!

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотна е! Стилна и много ретро в унисон с изминалото време.Много ми харесаха мини марките и ретро автомобила.Поздрави :)))

    ОтговорИзтриване
  3. This is a great masculine card. Thanks for sharing with us at PCJ and good luck. Hugs, Gale DT

    ОтговорИзтриване
  4. Много е красива, Ани! На мен ми хареса и символиката на връвчицата - колкото и да сме млади и енергични, времето ни впримчва здраво. Снимката си я описала прекрасно, но все пак, когато имаш възможност, снимай я и ни я покажи. Обичам да гледам стари снимки.

    ОтговорИзтриване
  5. Ани, нинджа си! Страхотна картичка и много мило вдъхновение ни споделяш. Много, много ми хареса. Браво! Благодаря ти от сърце, че участваш толкова винтидж по мъжки романтично в моето предизвикателство при Картичкофурии :)ххх

    ОтговорИзтриване
  6. Wonderful card! Very elegant! Thank you for joining us at Sister Act Card Challenge this week!!

    Hugs-
    Trisha

    ОтговорИзтриване
  7. Lovely card. Thanks so much for sharing it with us at Crafty Catz this week. Naomi x

    ОтговорИзтриване
  8. Много професионално изпълнение до най-малкия детайл. Впечатлена съм от ретро картичките ти, определено има какво да се научи от теб! :)

    ОтговорИзтриване
  9. Fabulous card Anelia thank you for joining us this week at Crafty Catz
    Hugs Dianne xx

    ОтговорИзтриване
  10. Fabulous card. I love this super nice. The crackles from the distress accents adds to the look of the card. Thank you for entering and sharing your card with us at Whimsy for our anything goes challenge.

    ОтговорИзтриване
  11. Ама, много е яка! Страхотни акценти, а за мини-марките да не говорим! Много е сполучлива! Браво!

    ОтговорИзтриване
  12. Страхотна е, Ани-много, ама наистина много ми хареса-ретро стила и печатите и въобще цялостното излъчване на картичката!

    ОтговорИзтриване