вторник, 3 септември 2013 г.

За една сладурка на 10

Здравейте, момичета, днес минавам много набързо да ви покажа картичката, която направих за моята племенница, която днес става на 10г. Да ни е жива и здрава :-) Установих, че 10 години е една странна възраст,  в която вече не е съвсем дете пък не е  и тийн, затова избрах тази картинка на Криста Смит, защото е много миличка и изпълнена с любов. Както обикновено ми се получава ,картичките за близки те хора не ми се получават много хубави, но тава е положението, имайки предвид ,че съм я правила от 1 до 3 през нощта. Няма да ви занимавам повече с приказки, а направо ще показвам . |Улавям се напоследък ,че клоня към червения цвят и тази картичка не прави изключение


При украсата заложих на микс от по-женски и детски елементи, затова има и рози и копченца и мъниста и не на последно място една дантелена салфетка във вид на сърце. Обичам те, детенце :-)
Напоследък не ми остава никакво време да пиша тук и затова показвам малка част от нещата ,които правя, ако искате да видите всичко, с което се занимавам, посетете страницата ми 






4 коментара:

  1. Да ти е жива и здрава племенницата Ани.Голяма късметлийка е че има такава прекрасна леля.Аз бих скочила до небето от радост ако ми подарят такова бижу каквото ти си измайсторила.Бравоооооооооо!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотна комбинация от цветове, поне на мен ми е от любимите! Честно да си призная и на мен все ми се струва, че за най-близките не ми се получават нещата. Но пък на теб ти се е получило, да знаеш! Само ти се струва обратното! Няма как да не стане, когато се прави с любов! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Adorable! Thanks so much for playing along with The Pink Elephant this week!

    ОтговорИзтриване
  4. Love the matching metal embellishment! Beautiful card! Thanks for joining us this week at the Crazy Challenge!

    Mei
    CCH DT
    Love to Create DT
    Creative Card Crew DT
    Anyone for Anya DT

    ОтговорИзтриване