вторник, 21 март 2017 г.

Бебешко

Привет и Честита първа пролет! След доста време отсъствие (не по мое желание), ето ме отново! Преди около месец и половина паднах и бях дълго време с обездвижена ръка, което не ми позволяваше да правя любимите си картички, а само трупах идеи в главата...... Ето ме вече тук и сега с една реализирана картичка за една малка , новодошла принцеса. Искаше ми се да е  нежна , цветна и без картинка, защото хич вече не ми се оцветява. Ето я и нея


Весел и слънчев ден от мен и не забравяйте да си обуете шарените чорапи, защото днес е Международният ден на  хората със синдром на Даун.



3 коментара:

  1. this is so cute - I love the details in each little square thank you so much for joining in with our challenge this weekat Fab'nFunky Challenges hugs Judith xx

    ОтговорИзтриване
  2. Beautiful!! Thank you for joining us at Fab'n'Funky :)

    ОтговорИзтриване
  3. Чудесна е! Благодаря за участието в моето предизвикателство!

    ОтговорИзтриване