неделя, 23 юни 2013 г.

Фотографка на 30

Здравейте, момичета, напоследък нещо не мога да стигна да пиша тук, но това не означава `че не следя всичко, което правитe ;-) Тази седмица е първата ми работна след 2 години и половина майчинство и да ви призная не ми е OK. Ставай, бързай, после изморен излизай с детето по площадките,готвене ,чистене пфуууууууу как се справят другите майки не знам ,че на всичко отгоре и време за творене откъде?А по законът на всемирната гадост когато имаш най- малко време, тогава има най-много работа. Та, оплаках се малко и сега по същество :-)  Напоследък  правя всичко друго, но не и картички и да си призная се бях затъжила за тях, но хората които  ме познават знаят ,че не мога да правя картичка просто така, трябва да има конкретен повод и човек за да ми дойде вдъхновението :-) Днешната картичка, която ще ви покажа е точно такава, тя е за една фотографка, която става на 30.Направата та една картичка обикновено ми отнема над 3 часа, а тази стана някак на един дъх,имах ясната представа как ще изглежда или по-точно какви елементи ще има, а именно бял , накъдрен ръб като снимка от едно време и  старите черни ъгълчета на албумите от едно време. Всичко друго просто се нареди много бързо, дано да ви хареса. С тази картичка  ще участвам в играта на JIJI. Джиджка, да не си помисли,че ще те пропусна? Е това няма как да се случи. Целувки на кандидат снахата :-)



Само да вметна,че фото лентата си е съвсем истинска и а със снимки от една обиколна практика от университета през далечната 2003 год, когато не бяхме чували за цифрови апарати. Чао и се надявам да се видим по-скоро!
Ще включа картичката тук -там 


6 коментара:

  1. Готина е твойта фотографка.
    А за справянето - ами не с всичко успяваме, аз лично отдавна съм се сложила в графата "лоша майка", но пък и таткото поема сериозна част от работата вкъщи и с децата.

    ОтговорИзтриване
  2. Пф, Ани, няма как да не влезеш в ритъм! :)))) Аз така се чудех как вие картичкофурийките сте се справяли, когато сте родили и вие ми казвахте, че ще свикна и изведнъж ще се окажа с много свободно време. :))) И ето, че предсказанието ви вече е на път да се сбъдне! ;) Щом имам 2-3 завършени картички след раждането, значи всичко е ток! :P И ти ще си ги нагласиш нещата! А и точна дефиниция на "добра" и "лоша" майка не съм чувала... :P
    Картишока е супер як! Фотографската лента е много идейна! :)))) Много ми харесва всичко по картичката! Браво! <3 Много ти благодаря, че намери временце да се включиш при мен! <3 ХОХО

    ОтговорИзтриване
  3. Много ми допада тази картичка! Има идея, чудесен подбор на елементите (лентата ми е фаворит) и не на последно място безупречна прецизност, точно такива картички обичам!
    Благодаря ти, че се включи!

    ОтговорИзтриване
  4. Very pretty card! Thanks for joining us at Inky Impressions.

    Karen

    ОтговорИзтриване
  5. A great card. I love the image and great design.

    Thanks for joining us this week at the One Stop Craft Challenge and good luck.

    Sarahx

    ОтговорИзтриване
  6. Много е готина картичката, но най-много ме впечатли рамката на картинката :)! А това с работата и домакинските и другите задължения... напълно те разбирам! Трудна работа и няма свикване! ;)

    ОтговорИзтриване