сряда, 6 март 2013 г.

Тухлено цвете

Здравейте, нещо напоследък  не ми остава време за много публикации, което не означава, че не правя картички :-))) Днес ще ви покажа една картичка, която беше буквално от днес за утре и затова ми трябваше нещо семпло ,но ефектно. Днешната картичка върви заедно с ето тази, първата е за любимата госпожа в детската градина, а днешната за не по-малко важната лелка :-) Хубаво е когато има такива любими педагози. Освен като  поздрав за празника, те са и благодарствени картички ,за грижите на тези две жени.
Напоследък се улавям ,че се заглеждам по различни техники и сгъвки и ми се иска да правя все по-различни като стил неща. Без много приказки ето я и картичката


Преди доста време видях едно уроче, за този вид  тухлено изображение, но не мога сега да го намеря, за да го споделя с вас ;-(  Имам този печат на Viva decor, и установих ,че съм го ползвала само няколко пъти, той е в комплект с "напуканата роза".  Искам да се изфукам и с новите си хартии на My Mind's Eye, към които съм направо пристрастена. Една от тези хартии съм използвала за основа на картичката , а друга за фона на снимката. Това е от мен, гуш и до скиВ


12 коментара:

  1. Great design of your card, thanks for playing at Allsorts. xxx

    ОтговорИзтриване
  2. Ани, продължавай в същия дух! <3 :))))) Умирам за нови техники, сгъвки и нестандартни хрумки! :))) Твоите са прелестни и много много им се радвам! <3 <3 <3 Лелите и учителките ще са очаровани! ;)
    ХОХО

    ОтговорИзтриване
  3. Как само ми хареса това цвете на тухлената стена. Страхотна празнична и много лейди картичка, Ани. Браво, чудна е :)ххх

    ОтговорИзтриване
  4. Your card is so pretty and perfect for our theme Anelia.

    Thanks so much for sharing your lovely work with us at Allsorts this week.

    B x

    I have a celebration with lots of prizes and it would be wonderful if you have time to create something to join in, you can check out what to do here

    ОтговорИзтриване
  5. Ани, страхотно ти е цветето и тухлената стена. Аз бях снимала преди време нещо като уроче по темата ( http://kakichka.blogspot.com/2012/11/butterfly.html ). И аз харесвам нестандартни сгъвки, но рядко се сещам да ги прилагам..

    ОтговорИзтриване
  6. Прекрасна картичка! Справила си се прекрасно с цветето върху стената, наистина много ми харесва като ефект! Благодаря ти, че се включи в предизвикателството на The Crazy Challenge. Късмет!

    ОтговорИзтриване
  7. A very lovely looking card with a great design. Thanks for playing with us over at the bearly Mine challenges this week.
    Love n hugs
    Marie

    ОтговорИзтриване
  8. Great image and a fabulous design!! Thanks for joining us at BMC this time hope to see you again soon
    hugs
    laney

    ОтговорИзтриване
  9. Great card, love the image and brick wall effect. Thanks for joining in with us this challenge at Inky Impressions xx

    ОтговорИзтриване
  10. Мммм - да - интересно е така, на тухлички. Аз преди време правих едхо, което изглеждаше като прозорец и мисля, че техниката е подобна...обаче тук рязането на тухлички и нагласянето им е мнооого повече. Лелката сигурно се е размазала от кеф от жеста :-)

    ОтговорИзтриване
  11. О,..много интересен ефект е това с тухличките.. Доста трудоемко, но със сигурност си е заслужавало, защото картичката се е получила красива. Благодаря ти,че я сподели с нас в Хоби предизвикателство 34, зададено от Кати и в Крейзито.

    ОтговорИзтриване
  12. Страшно ми харесва този ефект!:))) Различна и оригинална картичка,както винаги!:))) Благодаря за прекрасните пожелания и за това ,че се включи в моя празник:) Много гуш от мен!:)))ххх

    ОтговорИзтриване