четвъртък, 1 август 2013 г.

Сватбено ретро

 Здравейте,момичета, днес минавам на бързо да ви покажа една странна  дори за мен самата картичка. Много "обичам" да ми поръчат картичка, ама и да ми кажат точно кое как да направя и кое къде да сложа. Понякога си мисля,че ще забравя добрия тон, но дебелокожието ми винаги надделява (или поне засега). Та в този ред на мисли днес ще ви покажа сватбена картичка с ретро кола, ама самата картичка да не в ретро цветове, да няма никакви цветя и сърца, а да не говорим за халки и чаши и най-важното надписът да е под колата и да пише Just married. С няколко думи това бяха изискванията.Честно да си призная много ме затрудни тази картичка ,защото на няколко пъти беше подчертано, да не е шарена, претрупана и т.н. Ето това се получи


Утре ще ги предавам, да те са 2, а за втората неща и дума да отварям..... Малко ми се е свило сърцето дали ще ги харесат, но съм изпълнила всяко изискване и напътствие, което ми дадоха. така че стискайте палци. Това е от мен лека нощ!




6 коментара:

  1. Справила си се страхотно!Няма как да не я харесат!

    ОтговорИзтриване
  2. Мен също много ми хареса.Мисля ,че се е получило много нежно с тази прекрасна хартия.Няма място за притеснение:)Супер е!

    ОтговорИзтриване
  3. super card, thanks for paying along with us at CRAFT x carol

    ОтговорИзтриване
  4. Lovely creation, thank you for joining us at CRAFT Challenge. Don't forget to check back on Thursday to see if you have won or if you have been chosen in our Top3. Also don't miss out on challenges and freebies on my digistamp blog.

    Jo

    ОтговорИзтриване
  5. На мен много ми хареса. Хич не се коркай, картичката ти е прекрасна и чудесно композирана. Мога само да те поздравя от сърце :)ххх

    ОтговорИзтриване
  6. Много изискано изглежда, няма начин да не са я харесали! :)

    ОтговорИзтриване