понеделник, 12 август 2013 г.

Честит празник !

Да, да честит първи рожден ден на Card mania, и аз останах много изненадана, че вече празнуват първия си рожден ден. Все едно, че беше вчера, когато се появиха на хоризонта ;-) Искам да пожелая на страхотния творчески екип, да са много здрави и още дълго време да ни радват и вдъхновяват със своите красоти. Темата този път е много лесна, а именно да използваме любима украса. Аз лично в моите проекти, винаги, ама винаги имам надпис. Не знам как се случи така ,но този детайл си стана моя запазена марка.Днес ще ви покажа едно комплектче картичка с кутийка на сватбена тема.Ето го и него
Това е кутийката, в която е картичката и отделението за пари


Картичката със същия десен и с инициалите на младоженците



И 2 общи снимки на комплекта


За първи път правя нещо в синьо и златно, но да се призная харесва ми, тази комбинация видях преди време при Нушето. Напоследък се улавям,че пак  се обърнах към ембосинга и  и пак за това е виновна тя :-) и затова комплекта го мятам и при Роската :-)Това е от мен за днес ,хубав и усмихнат ден 








7 коментара:

  1. Нели-прекрасно комплекче!Много ми харесаха гълъбчетата и релефната хартия зад тях.Много нежно и свежо-комбинацията си я бива!Искам да попитам това перлен картон ли е?Гуш-гуш:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, за милите думи и да, всичко е перлен картон и синьото, и бялота и златото.

      Изтриване
  2. Ех, гълъбице моя :).... Много, много ми харесва този комплект. Цветовете са супер свежи. Ъглите, гълъбите, аранжираните цветя, просто всичко си е една нежна магия. Прекрасно си се справила и да ти кажа, когато те открих аз теб ползваше много мастила и ембосваше. Супер гозба и похапнах добре. Благодарско и целувки.

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасен комплект! Благодаря ти, че го включи в предизвикателството на Card Mania! Успех!

    ОтговорИзтриване
  4. Ани, невероятно красив, нежен и романтичен комплект! Благодаря ти, че участваш с него в предизвикателството на Card Mnaia. Успех и ще те очакваме отново при нас!

    ОтговорИзтриване
  5. Мноооого красив комплект! Цветовата комбинация наистина е много добра, ембосинга придава елегантен вид, а за надписите - браво! Аз рядко вмъквам такъв детайл, явно си трябва умение за това! :)

    ОтговорИзтриване