неделя, 2 септември 2012 г.

Нека са две!




Здравейте, момичета, днес продължавам с бебешката тематика от последни пъти. Предната публикация беше за първия учебен ден на близнаци ,а тази ще е за раждането им . Картичките са 2 ,но почти еднакви , синя за момченце и розова за момиченце:-)) Скоро попаднах на          един сайт , където видях този модел и  реших и аз да го пробвам . Изработката хич не е трудна,а резултатът е доста ефектен , поне според мен.





Ефектът на картичката е във въртящата се част.



Леки, ефирни и закачливи картичка.Ще ги включа тук 

5 коментара:

  1. Ооо, чуднички са! Закачливи, веселки - много ми харесват!

    ОтговорИзтриване
  2. A beautiful cards. Thank you for entering the QKR Stampede Challenge xxx

    ОтговорИзтриване
  3. И на мен страшно ми харесаха! Особено въртящата се част - много е закачливо :) Страхотна идея и изпълнение!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Деси! Ако те интересува мога да ти метна линка, откъдето взех идеята :-)

      Изтриване