четвъртък, 20 септември 2012 г.

За твоя ден

 Някои хора изпадат в черна дупка преди рождения си ден, други не обичат да го празнуват, трети пък са в еуфория целия ден. Разни хора, разни идеали :-).Е, аз съм от последните. Всяка година чакам рождения си ден с голямо желание, като дете близалка. Цялата тази еуфория, че ти си специален, и хората ти се обаждат да ти честитят,  и да ти пожелават разни неща, ме прави щастлива. Любимият мъж с цвете в ръка, целувка от детенце, любими хора  и куп приятели, какво му трябва повече на човек :-))) Моят рожден ден мина, но пък предстоят на много приятели и само поводи за купон и нови картички. Днес ще ви покажа една картичка, която направих просто така, без повод. Отново е мъжка, тези дни съм на такава вълна. Ето я нея

Отново е семпла, без много много джвъчки. Имам тези хартии от доста време, а все не намирах  повод да ги използвам. Един мой много любим печат, любим, защото ми е първия който купих , когато се запалих по картичкоправенето, и сега нямам спирачки. Този мечо е  универсален, защото е подходящ за много случаи-рождени и именни дни, сватба както и за Св. Валентин с тези сърца. Ето го и в малко по- близък план .
Картинката е залепена на криво все едно е  картина, закачена на стената. 
Надявам се да ви хареса.Ще я включа тук:


13 коментара:

  1. Много е сладък този мечо,наистина универсален :)Картичката ти носи много чуство за хумор,забавления и прекрасни мигове,а пенещото се шампанско ме разби,поздравления за идеята и реализацията.Благодаря ти,че се забавлява с нас и ни показа тази прелест в Card Mania Challenges.Успех и до нови срещи :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Ива за милите думи:-)Радвам се,че забеляза пенещото се шампанско:-)

      Изтриване
  2. Да, идеята с искрящите чаши е страхотна! Картичката ти усмихва и е чудесен подарък не само за мъж ;)

    ОтговорИзтриване
  3. Чудесна е! Харесва ми идеята за искрящото вино в чашите! Благодаря ти, че я показа в предизвикателството на Card Mania! Ани

    ОтговорИзтриване
  4. What a sweet card, the image is adorable and I love the checked background. Thanks so much for joining us at Party Time Tuesdays this week and Good Luck!
    Danie xx

    ОтговорИзтриване
  5. Наистина чашите и шампанското са невероятни!Би ли споделила с една начинаеща,с малко опит, как постигна този зашеметяващ ефект? Ще съм ти много благодарна.Слънчев и усмихнат ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей ,Диди! Много се радвам, че нещата ми ти харесват. Не съм мислела,че шампанското ще ви впечатли толкова много.Истината е, че ефектът е постигнат с обикновен контур,с брокатен ефект, купен от книжарница "Слънчоглед".Ако си забелязала и станиолът на бутилната е златен, да наподобява старата "Искра", и той също е с такъв контур,само че златен. Надявам се,да съм била полезна.Хубав ден и на теб!

      Изтриване
  6. Много мила картичка, семпла и впечатляваща! Страхотно се се справила! Благодаря, че участва и в моето предизвикателство! Успех!:)

    ОтговорИзтриване
  7. Fab card! Thanks for sharing with us at Bearly Mine! Laura x

    ОтговорИзтриване
  8. cute image, lovely card. Thanks for joining us at Bearly Mine, good luck and hope you will join us again.
    Hugs
    Tracey
    xx

    ОтговорИзтриване