сряда, 12 септември 2012 г.

За мечето и кучето

ДА, за мечето (момчето) и кучето, да, да правилно разбрахте. Днешната картичка е за приятелството, дали то е между мъж и жена, или между хора от един пол или е приятелство между човек и куче, няма никакво знаение. Важното е, когато си тъжен, когато ти е самотно , когато искаш да споделиш, да се позабавляваш или просто да помълчиш да има на кой да се обадиш. Аз лично нямам много приятели, не съм от хората, които могат да контактуват с всички, и да водят с часове празни разговори, но пък имам няколко верни другари, които са готови да се отзоват по всяко време. Та в този ред намисли направих ето тази картичка.Отново се извинявам за снимката , но картинката е върху перлен картон и отново блести при снимката. Ето я и нея:

Използваната хартия ми напомня на тапет на детска стая, не знам  защо направих такава асоциация, но ми се видя доста подходящо  за момчешка картичка. Имам едно друго блокче с надписи, от което изрязах отделните думички.Добавих и 3 копчета, които  ми се струват един от най-подходя елементи за мъжки и момчешки картички :-)
Ще включа картичката тук 


8 коментара:

  1. Great Card. Thanks for joining us at Allsorts this week. Tracy xx

    ОтговорИзтриване
  2. Много сладурска картичка,благодаря ,че е включи в предизвикателството на Card mania.

    ОтговорИзтриване
  3. О, колко сладка картичка :-) Много много ми харесва :-) Радвам се, че я включи в предизвикателството на Card Mania :-)

    ОтговорИзтриване
  4. What a sweet card :) Very cute image and I love what you have made the card about. Thanks for playing along with us at Card Mania Challenges.

    ОтговорИзтриване
  5. Stunning card. Such a gorgeous design. I have worked for the Print gift cards company and this design inspire me so much. I really appreciate your inspirational work.

    ОтговорИзтриване