петък, 5 април 2013 г.

За Шми- авантюристката :-)))

Да, мила Шми, за теб е! С вълнение очаквам утрешната ни среща, на кафе, домашни сладки и сладки приказки с момичетата, и превръщането на едно виртуално познанство в истинско. Не мога да си служа с думите, како теб Шми, нямам този изказ, но пък имам желанието да те зарадвам и това е важно. Надявам се в този късен вече час да не видиш публикацията ,за да бъде утре изненадата пълна, но ще изпусна няколко предизвикателства  :-) Ето  я и нея и ще дам подробни разяснения за всеки детайл :-)


Картичката е в малко винтидж стил, защото искам всичко, което се случи на теб и цялото ти семейство да остане някъде в миналото, да изглежда в съзнанието ти само като лош сън или стара снимка :-) Използвах тази пеперуда, която ми е подарък от Мигито (просто ей така),и която намирам за много красива. 


Използвах  и техниката напукано стъкло, с идеята, че когато си помислиш, че нещата се пропукват  и отиват на зле, винаги ще има някой близък , който да ти подаде ръка и да те подкрепи. Съща е символиката на зъбните колелета, всичко върви ,когато всички колела се движат в един ритъм. Колелата в твоето семейство явно са добре смазани, защото получаваш голяма обич и подкрепа от тях и едно "мъжко уютно рамо", на което да се опреш.
Помисли се ,мила, че това е първата ми картичка без пожелание ли? Изпаднала си в голямо заблуждение, просто пожеланието е скрито вътре :-)


И да ,пожелавам ти да си много положителна и усмихната, защото животът обича смелите и усмихнати играчи. 


Благодаря ти, Шми, че ме накара да се почувствам по-добра, че ни събра в една обща кауза и ни предизвика в своята авантюра. Ти разчувства не една или две от нас, накара ни, да четем, ревем ,преживяваме, вълнуваме.....  Аз вярвам в интернет приятелствата и смятам ,че не броят на години,  през които познаваме някой , го прави наш приятел.
 Прегръщам те !






12 коментара:

  1. Ееееей, Ани, шМи може да не дежури толкова късно по блоговете, но аз веднага те издебнах! :)))))) Истинска красота - и в картичката, и в искрените ти думи! :)))) <3 Страхотно стийм-пънк звучене си придала на пеперудата! Никога не бих се сетила да използвам такова изображение в комбинация със зъбни колела! <3 Ти си ги съчетала страхотно! Браво, браво, браво за идеята, изпълнението и скритите послания! :)))) Приятно кафенце утре с момичетата и да знаете, че емоционално и мислено съм с вас (и малко ви завиждам)! :P XOXOXO

    ОтговорИзтриване
  2. Много е хубава, Ани... Живот и здраве, след няколко часа ще се видим на живо :) Доста се вълнувам. Много хубави думи и красиви послания. Браво, момиче! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Леле, просто нямам думи! Много ми харесва всичко - картичката,символиката,описанието...Поздравления,Ани!

    ОтговорИзтриване
  4. Много красива картичка, Ани! Мисля, че много добре умееш да си служиш и ти с думите. Кафенцето със сигурност е било много вълнуващо преживяване, ще чакаме да разказвате и за него :)

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотни са и картичката, и думите ти. И аз вярвам в това, което си написала, радвам се, че съм част от това малко, но искрено и усмихнато общество. Днес срещата беше приказна и не съжалявам, че си отложих пътуването заради това. Надявам се скоро пак да се съберем!

    ОтговорИзтриване
  6. Fabulous make, love the butterfly and papers.

    Thank you for joining us at Rhedd & Rosie Challenge Blog.
    Hope we see you again.

    Moira DT.

    ОтговорИзтриване
  7. A gorgeously stunning card!

    Thanks for joining us at Lexis Creations for our Punch and Dies Challenge, hugs Susan x

    ОтговорИзтриване
  8. Ти да не си помисли, че няма да се появя и тук? :) Сутринта още те видях, но днес буквално яздих времето или по-скоро то яздеше мен... много образна станах. Тц. Картичката ти е повече от разкошна, символична и заредена с палитра от добри мисли и чувства. Развихрила си се в най-хубавия смисъл - и в красив образ и думи. Благодаря ти, че я създаде за мен. Да ми е в ръцете е почти като да усещам как "диша" с част от твоята весела душичка със специалното си послание до мен. Срещата от вчера и аз още си я преживявам. (Направо го разбирам Маугли, защото тез дни съм точно като дете пуснато всред хората директно от дивото.) Благодаря ти от сърце за всичко, мила Ани. И да знаеш - очите ти буквално блестят. Топли прегръдки :)ххх

    ОтговорИзтриване
  9. Много мила картичка със страшно много мисъл и идеи, вплетени в нея! Красива и уникална! И като пожелание и като публикация! :)

    ОтговорИзтриване
  10. Gorgeous card
    Thank you for joining us at Lexis Creations
    Hugs Julie xx

    ОтговорИзтриване
  11. Beautiful . Thanks for joining us at Rhedd & Rosies Hugs Tina x

    ОтговорИзтриване
  12. This is beautiful thanks for playing with us at PCJ this time
    Jacki xx(PCJ DT)

    ОтговорИзтриване