понеделник, 1 април 2013 г.

Межднародно звучене- част II

Здравейте феи, ето че дойде и втората седмица, в която съм гост дизайнер при Stampsfun-creativity и затова искам да ви поканя отново да играем заедно. Темата тази седмица е  цветово предизвикателство, от вас  се иска да направите картичка в следната цветова комбинация- тюркоаз, черно плюс още един цвят. Не е трудно, нали? Ще се радвам да се включите, както казах и предния път, да покажем на света красотите на бг крафтърките :-)Ето я и моята картичка за вдъхновение, която отново е по скеча на Card Mania, а иначе вече пътува към Велико Търново,за да зарадва моята кака в утрешният и рожден ден! Дано да не си помисли , че е първо априлска шега и да не отвори на куриера :-)))


 Направих една не точно в мой стил картичка, (напоследък май всичките ми картички  не са в мой стил), но исках някак да е различна и специална за нея :-) Оцветих 3 картинки, но все нещо не ми се получаваха, едни такива, все едно са оцветени в 3 клас голямото междучасие :-), а кака все пак става на 40 години и ми се искаше да е нещо по така :-) Отново съм използвала новите си хартии, към които явно съм пристрастена, има страхотни десени! Ембосинг, ръчно направени цветя, панделка ,перли, все хубави неща, и разбира се надпис, което е запазената ми марка -хехехе.


Ето и в малко по-близък план букетчето.Надявам се кака да хареса картичката и най-вече да я изненадам приятно, в нея съм мушнала и малко парички да си купи подарък :-) Много мразя да купувам подаръци, може би защото не понасям когато ми подарявам непотребни и глупави неща, сори ама  си е така. Обичам да "работя" (т.е. да купувам подаръци). само по поръчка, и ако човека не каже какво иска давам парички, че да си купи нещо яко.Еми това е от мен. Хубав ден и гушки :-)




10 коментара:

  1. Прелест! Браво, Ани! Много ми харесват и цветовете, и оформлението! :*

    ОтговорИзтриване
  2. Харесва ми много разчупването ти. Излизането ти от удобното и познатото. Нещата ти се получават просто много добре, независимо дали си ги упражнявала по 100 пъти или ги подхващаш за първи път. Мисля, че всичко идва от ентусиазма, с който подхождаш към проектите си. Задръж го все такъв - силен и стремителен. А пък аз мога само доволно да се радвам на резултатите :)ххх

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотен подарък! Определено ще я зарадваш!:)

    ОтговорИзтриване
  4. Харесва ми. А цветовата комбинация още повече! Една от любимите ми(щом има тюркоазено!). Ще се опитам да се включа. Честит празник на сестра ти!

    ОтговорИзтриване
  5. Beautiful image and colour combo, thanks for joining us over on Fashionista's Mother's Day challenge. Carolxx

    ОтговорИзтриване
  6. Много е красива, Ани-па макар и не точно в твй стил! Печата и ембосинга са просто невероятни, а малките пеперудки са като мъниста!!!!!!!!!

    ОтговорИзтриване
  7. Въпреки, че не е съвсем по темата (за което не си виновна), картичката ти е много, много красива и наистина ми харесва! :) Красиво и стилно изпълнение!
    Поздрави и :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, да знам, затова помолих да ми се изтрие участието, че хия не е по темата ;-) Но пък се радвам ,че ти харесва ;-)

      Изтриване
  8. Привет!
    От CH#145 Farbkombination / color combo
    отворих картичката, която най-много ми допадна и се изненадах като видях надпис / sentiment/ на български език! Върнах се и прочетох името.
    Така попаднах в твоя блог тази вечер - и не, това не е от първо-априлските шеги!
    От сърце ти желая успех! И се радвам, че си гост дизайнер там! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  9. Ее, Боряна, много благодаря за топлите думи. То беше само за 2 предизвикателства, но и аз се радвам от факта ,че ме поканиха.

    ОтговорИзтриване