петък, 19 април 2013 г.

Старата любов...

Алоха....в това мрачно време, нещо се размечтах за топлите страни и май , май клоня към Хаваи :-) И това ще стане, но дано да е в този живот....
Здравейте, феи, днес минавам на бързичко да ви поканя да откриете 10-те разлики. Ще попитате какви пък разлики сега? Ами ще ви кажа...Когато се запалих по картичкоправенето, всичко тръгна от квилинга. Спомням си,че бях толкова впечатлена, след изгледани няколко клипчета, че веднага си купих инструмент за квилинг и ленти. Излишно е да казвам колко зле бях , направо ще ви покажа първият си квилинг, с който бях толкова горда, докато една приятелка, не ме заля със студен душ, и не ми каза, че приличало на изпълнение в детската градина. Тогава не ми стана приятно, но сега разбирам ,че е била абсолютно права и много обективна. Квилинг манията ми продължи близо  година и след това започнах да се заглеждам и по други техники, и тотално зарязах квилинга, до преди близо месец, когато беше Софийската картичкофурийска среща в Мола, която организира Ем, и там Мигито Петрова ми направи едно показно, как се правят нещата. Еми к'во да ви кажа била съм много далече от истината. Първо, дължината на лентите, после самата хартия сякаш беше по- мека от моята и не на последно място навиването става само с пръсти ,без никакъв инструмент и с много, ама много малко лепило,за да не се цапа. На изпроводяк, тя ми набута малко ленти, че да тренирам , еми тренирах да ви кажа и ето това е резултата.


Ето и в малко по-близък план 


Много исках да пробвам , но все не идваше подходящата поръчка, докатоо една позната не поиска да и направя картичка за 70 годишен юбилей на една дама, която е "по-така". Това беше обяснението, макар и да не разбрах какво влагаше в думите "по така". За този повод някак не ми се връзваше да оцветявам картинки, и затова реших  да направя квилинг. Рядко имам ясна представа как ще  изглежда предварително картичката, но сега някак си я представих. Преди време видях ето тази картичка и много ми хареса идеята с концентричните кръгове и  я пречупих през моя стил. Купих си тези шаблони с кръговете и мисля, че колкото и страно да звучи , това са едни от най-смислено похарчените пари. Мисля, че се получи добре. А сега да ви покажа и първата ми квилинг картичка, нали трябва да намерите 10 разлики :-)))




Това е от мен 


7 коментара:

  1. Мигито се е справила добре с обясненията :)....Чудна е, Ани. Всичко е навито идеално :)... Само като си помисля моя първи и последен опит с квилинга :)

    ОтговорИзтриване
  2. Ани, страхотно си се справила! Картичката е точно, като за "по-така" получателка. А първите картички на всички ни, предизвикват усмивка.

    ОтговорИзтриване
  3. Gorgeous quilling flower! Thanks for joining at A & T: Flowers. Hope to see you again next challenge
    Hugs
    Dewi

    ОтговорИзтриване
  4. Много е хубава, и цветенцата и листенцата са станали прекрасен акцент! Със сигурност се е харесала! :)

    ОтговорИзтриване
  5. Възхищавам се на това изкуство. Не го мога, но винаги му се радвам. Юбилейната ти картичка е великолепна. Мисля, че е изключително подходяща за повода си, а квилнатите китки са перфектният акцент. Браво! :)ххх

    ОтговорИзтриване